Olen viimeiset 6 vuotta yrittänyt saada otettua koirista, tai ensin tietty Emmasta ja myöhemmin myös Ringasta jonkinmoiset joulukorttikuvat. Joka vuosi se on pelkkää lumen odotusta, tuskastelua ja pakko-otoksia. Ja joka vuosi aina päätän, että tämä saa olla viimeinen itse otettu joulukorttikuva... Tänä vuonna luntakin olisi pitkästä aikaa ollut ihan ajoissa, mutta yllättäen minä olin liikkeellä vielä enemmän ajoissa, joten kuva tuli otettua sisällä. Olen nyt kahtena vuonna teettänyt kuvan Ifolorilla postikortiksi, mun mielestä se on kivempi niin kuin että lähettäisin pelkkää valokuvaa. Tosin tänä vuonna kortti Ifolorin käsittelyn jälkeen ei kyllä aivan vastannut odotuksia.

Tämmöisiä kortteja siis lähti + jonkinverran aivan tavallisia ostettuja, kun en usko, että kaikki noista koirakorteista innostuu. Tapanani on ollut vielä laittaa korttiin joku kiva jouluruno, mutta niitä on oikeasti aika vähän! Houkutus olisi ollut suuri kirjoittaa kortteihin: "Money's tight and times are hard, so here is your fu*king christmas card" Mutta mentiin sitten vähän kiltimmällä: "Joulu tuo tullessaan ison ilon, ehkä myös muutaman lisäkilon. Mutta ei nyt kanneta huolta asiasta tästä, vaan nautitaan elämästä". No joo, ei paljon parempi Enkä edes aivan kaikille kehannut laittaa tuota, piti valita joku nätimpi ja tylsempi.