Mun on jostain syystä äärimmäisen vaikea löytää sopivia nappikuulokkeita. Mikään malli ei meinaa pysyä paikoillaan ja koska tuotteita ei yleensä ole kaupoissa esillä kokeiltavaksi, on virheostoksia tullut muutamia. Kerran sain tapeltua Anttilan palauttamaan rahat, kun paketissa luki: "Flexible earhook - Fits all ears". No ei sopinu mulle, tai oli liian isot. Gigantti lupaa 30 vrk palautusoikeuden, jos ei ole tyytyväinen tuotteeseen. Siksi olen päättänyt alkaa tehdä kuulokeostoksia siellä. Tänään ostin yhdet, maksoin, avasin paketin kaupan tuulikaapissa ja siirryin seuraavaksi palautustiskille ja sieltä kassalle hakemaan rahat. Oston, palautuksen ja rahojen saannin välillä ei tainnut olla montaa minuuttia .

Tosin se mua ei naurata, että uusia kuulokkeita ei siis ole. Käytössä nyt olevat (jotka tosin ei ole napit vaan sellaiset "oikeat" kuulokkeet, jotka pysyy korvilla pidikkeen tms. avulla) alkaa olla kohta entiset. Niissä löystyy se mekanismi, joka pitää kuulokkeet paikoillaan. Samanlaisia en enää halua, kun tuon mekanismin löystymisen vuoksi olen kerran jo takuuaikana palauttanut yhdet. Nämä ei taida ehtiä enää takuun voimassaoloaikana löystyä käyttökelvottomiksi. Toiset mitä kans käytän, on napit, joissa oli oikein korvien koon mukaan vaihdettavia "pehmusteita". Tuskin pystyn edes purkkaa puremaan, kun napit jo irtoaa. Kävelyllä niitä on turha yrittää pitää, kun takin kaulus osuu johtoon, niin johan ne taas löystyy. Salilla ne menettelee, kunhan jatkuvasti työntää niitä paremmin korviin.