Melkein tekisi mieli sanoa, että mitä enemmän käyn Zumbassa, sitä vähemmän siitä innostun. Mutta kun ei se ihan pidä paikkaansa, niin en sano. Tänään päätin mennä testaamaan Hukan kolmannen zumbaohjaajan, mutta hänelle tuli tuuraaja, jota kukaan siinä minun lähellä ei tuntunut tuntevan. Aivan uusi kasvo Hukassa siis. Tunti alkoi kevyesti, mutta ihan kivasti. Tykkäsin kyllä, mutta toivoin vähän vauhdikkaampaa menoa. Oikein missään vaiheessa vauhtia ei tullut muutamaa piristysruisketta enempää. 27 minuutin jälkeen toivoin jo hetken tunnin olevan ohi... Vähän sen jälkeen ohjaaja totesi, että nyt lähdetään laskemaan sykettä. Totesin vieressä olevalle tutulle kasvolle, että jos mun syke tästä vielä kovin laskee, olen kuollut. Tunnin tehoa on helpointa mitata sykemittarin lukemilla, nyt se antaa keskisykkeeksi 111, maksimi 136 ja kulutus 216 kcal (53 min).

Poikkesiko se mun kaikkein ensimmäinen kiva ja vauhdikas Zumbatunti normaaleista tunneista? Onko tunnit sittenkin tämmöisiä rauhallisempia? Harmi, kun sen kivan tunnin ohjaajalla ei näytä olevan nyt muita tunteja, ajankohta kun ei sovi enää näin loman loputtua minulle. Tämä tämänpäiväinen tunti sisälsi ehkä vähemmän lantion ketkutusta kuin se toinen vaisumpi tunti, joten ehkä tykkäsin tästä enemmän. Pikkuisen kun olisi ollut vauhtia enemmän (ei olisi tarvinnut paljon, ei tuon mitään rääkkiä tarvi olla), niin olisin jopa voinut innostua enemmän. Nyt jäi vähän vaisu fiilis.

Ai niin, hirveästi tekisi päästä juoksemaan tuon eilisen jälkeen . Onneksi kengät on vielä ihan märät, joten on pakko malttaa mielensä.