HukkaJoogaa. Rehellisesti sanottuna minulla ei ollut ihan hirveän tarkkaa käsitystä, että minkälaiselle tunnille olin menossa (aukko yleissivistyksessä?). Alussa viittasin taas reippaasti olevani ensikertalainen ja sain kuulla, että jos olen käynyt Balancessa, niin homma on tuttua. OK. Ja niin se olikin. Tunnista ei sen ihmeempää sanottavaa, kiva olo oli jälkeenpäin, en ollut salin jäykin, pyramidiasennossa (vai mikä lie) ärsyttävästi luisti hikiset kädet Hukan uusilla patjoilla ja edellisen päivän hartiatreeni tuntui väsymyksenä.

Tarrakeräys on yhden jäljessä tavoitteesta, itsestä riippumattomista syistä. Juhannuksen vuoksi tällä viikolla enempää tarroja ei enää tule, joten saldo 11/40. Näiden liikuntahaastetuntien lisäksi olen tainnut käydä lähinnä salilla. Olen nyt ensimmäisen kerran itse tehnyt (netistä kopioinut...) itselleni saliohjelman. Ajattelin, että jos nyt kesä näin, katotaan sitten syksyllä jos taas teettäis ohjelman jollain osaavammalla. Mutta kun edelleen menen salilla periaatteella: "ei niin väliä mitä teen, kunhan teen", niin tämä mun nykyinen (jota nyt en kirjoita tänne kenenkään arvosteltavaksi ), on varmasti aivan OK.